اعلام نتایج مدرسین جامعه هلیکوپتری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 فروردين 1395
بازدید : 844
نویسنده : زهرا ارژنگي
 

اعلام نتایج گزارش مدرسین جامعه هلیکوپتری

 

به گزارش واحد آموزش شرکت مهارت گستر لیان

 

( نمایندگی و مرکز آموزش جامعه هلیکوپتری ایران در استان بوشهر )

 

تعداد هفت نفر از میان مجموع 75 مهارت آموز جامعه هلیکوپتری انتخاب

 

و با همکاری شرکت نوآوران گلشن خلیج فارس

 

( نمایندگی رسمی ایز ایران ) موفق به طی نمودن دوره فنون

 

تدریس شده و در تاریخ 23 فروردین 1393 آزمون نهائی این عزیزان

 

برگزار که نتایج گرديد .

 

مدیریت شرکت مهارت گستر و نمایندگی جامعه هلیکوپتری ایران

 

در استان بوشهر این موفقیت را به این مربیان تبریک گفته و آرزوی

 

موفقیت و بهروزی برای یکایک آنها می نماید.

 

 

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محسن اعتمادان در تاریخ : 1393/2/5/5 - - گفته است :
با عرض سلام خدمت مهندس اخگری

بنده در تاریخ 24/1/93 در دوره های مبانی 1 در موسسه مهارت گستر لیان شرکت کرده و متوجه شدم که این دوره ها را در تهران و در موسسه آموزش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در تاریخ 89/8/16 گزرانده بوده ام بنده با موسسه این مطلب در میون گذاشته و من متوجه شدم که می توانم یک آزمون داده و دیگر به گذراندن دوره نداشته باشم موسسه کتاب نداشت که در اختیار من قرار بدهد در تاریخ 93/1/30 کتاب یکی از اساتید را در اختیار من قرار داده شد که من در تاریخ 93/2/1 آزمون کتبی دادم که موسسه اصلا در مورد مصاحبه هیچ توضیح و یا اطلاعی به من ندادن بعد از ظهر همان روز از موسسه با بنده تماس گرفتن که شما باید مصاحبه بدهید و من با تعجب به موسسه رفته و به اسرار مصاحبه دادم مصاحبه که نوع خود منحصر به فرد بود سه نفر از اساتید از بنده سوالاتی کردن به عنوان مثال استاد بنی تمیم سوالی در کتاب مبانی 2 که در کتاب موتور توربین گاز هلیکوپتر بود از بنده پرسیدن مبحث عمل کرد موتور هلیکوپتر bell206 از اول که ورودی هواست تا زمان خروج گاز .... آیا این مطلب در کتاب آشنایی با هلیکوپتر وجود دارد؟؟؟

مطلب دیگر اینکه در اون نشست استاد روشن و استاد بنی تمیم نظر بر این داشتن که من در حین گذراندن دوره مبانی 2 یک مروری بر روی کتاب آشنایی با هلیکوپتر داشته باشم ولی بعد اتمام سوالات و توضیحات جناب کاپیتان کرایی فرمودند که نتیجه رو به اطلاعتون می رسونیم که بعد از دو روز بنده دیدم که نتیجه ای اعلام نشد و خودم به موسسه تماس گرفتم که گفتن شما مجددا می بایست این دوره را بگذرانید

حال این سوال مبهم برای اینجانب پیش اومده که نظرات این دو استاد به این صورت بود که من احتیاج نداشته که مجددا این دوره را بگذرانم چه اتفاقی افتاده است که نظر این دو استاد بزرگوار تغییر کند ؟

جناب مهندس اخگری عزیز بنده از شما خواهش دارم این موضوع پیگیری و نتیجه رو هر چه سریع تر به بنده اطلاع دهید ضمنا خدمت حضرت عالی عرض کنم شب گذشته بنده در محضر دکتر بحرانی ریاست قوه قضاییه استان بوده ایشون از من خواستن این مطلب رو فعلا از طریق شما پیگیری کنم.

با تشکر

محسن اعتمادان

93/2/5
پاسخ: با سلام درخواست شما در دست بررسي مي باشد

/weblog/file/img/m.jpg
محسن اعتمادان در تاریخ : 1393/2/5/5 - - گفته است :
با عرض سلام خدمت مهندس اخگری

بنده در تاریخ 24/1/93 در دوره های مبانی 1 در موسسه مهارت گستر لیان شرکت کرده و متوجه شدم که این دوره ها را در تهران و در موسسه آموزش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در تاریخ 89/8/16 گزرانده بوده ام بنده با موسسه این مطلب در میون گذاشته و من متوجه شدم که می توانم یک آزمون داده و دیگر به گذراندن دوره نداشته باشم موسسه کتاب نداشت که در اختیار من قرار بدهد در تاریخ 93/1/30 کتاب یکی از اساتید را در اختیار من قرار داده شد که من در تاریخ 93/2/1 آزمون کتبی دادم که موسسه اصلا در مورد مصاحبه هیچ توضیح و یا اطلاعی به من ندادن بعد از ظهر همان روز از موسسه با بنده تماس گرفتن که شما باید مصاحبه بدهید و من با تعجب به موسسه رفته و به اسرار مصاحبه دادم مصاحبه که نوع خود منحصر به فرد بود سه نفر از اساتید از بنده سوالاتی کردن به عنوان مثال استاد بنی تمیم سوالی در کتاب مبانی 2 که در کتاب موتور توربین گاز هلیکوپتر بود از بنده پرسیدن مبحث عمل کرد موتور هلیکوپتر bell206 از اول که ورودی هواست تا زمان خروج گاز .... آیا این مطلب در کتاب آشنایی با هلیکوپتر وجود دارد؟؟؟

مطلب دیگر اینکه در اون نشست استاد روشن و استاد بنی تمیم نظر بر این داشتن که من در حین گذراندن دوره مبانی 2 یک مروری بر روی کتاب آشنایی با هلیکوپتر داشته باشم ولی بعد اتمام سوالات و توضیحات جناب کاپیتان کرایی فرمودند که نتیجه رو به اطلاعتون می رسونیم که بعد از دو روز بنده دیدم که نتیجه ای اعلام نشد و خودم به موسسه تماس گرفتم که گفتن شما مجددا می بایست این دوره را بگذرانید

حال این سوال مبهم برای اینجانب پیش اومده که نظرات این دو استاد به این صورت بود که من احتیاج نداشته که مجددا این دوره را بگذرانم چه اتفاقی افتاده است که نظر این دو استاد بزرگوار تغییر کند ؟

جناب مهندس اخگری عزیز بنده از شما خواهش دارم این موضوع پیگیری و نتیجه رو هر چه سریع تر به بنده اطلاع دهید ضمنا خدمت حضرت عالی عرض کنم شب گذشته بنده در محضر دکتر بحرانی ریاست قوه قضاییه استان بوده ایشون از من خواستن این مطلب رو فعلا از طریق شما پیگیری کنم.

با تشکر

محسن اعتمادان

93/2/5
پاسخ: با سلام درخواست شما در دست بررسي مي باشد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وب سایت جامعه هليكوپتري ايران Iranian Helicopter Society خوش آمدید. اميدواريم مطالب قرار داده شده در اين وب سايت بتواند بخشي از نياز شما را پاسخگو باشد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 2

RSS

Powered By
loxblog.Com